2018 . - Bok . - 87 s.
Cooperative Learning er et banebrytende og intelligent svar på mange av de utfordringene skolen står overfor i dag, og endelig finnes den på norsk! Ved å bruke Cooperative Learning-strukturer sikrer du et høyt faglig utbytte, aktiv deltakelse fra samtlige elever, differensiert undervisning og styrking av sosiale og personlige kompetanser. Alt dette i et arbeidsmiljø som er stimulerende for både elever og lærere. Det er lett å bruke, det er morsomt og ikke minst, det virker! Cooperative Learning- strukturene er bygget på flere årtiers forskning og brukes av stadig flere lærere, skoler og kommuner - rett og slett fordi de merker at dette er en undervisningspraksis som kan ta skolen inn i det 21. århundret, hvor kompetanse i samarbeid, problemløsning og evne til å utvikle seg sammen med andre blir stadig mer etterspurt. -Dette er virkelig trening i livsmestring! Cooperative Learning kan brukes på alle trinn og i alle fag, og dessuten alle andre steder hvor elever, studenter, medarbeidere eller ledere inngår i læringsprosesser.
Hylleplass:
371.39 K