Treff

1 treff

cop. 2010 . - Bok . - 92 s.
Yuzi Ukachi har god grunn til å være sint. Farens jobb gjør at familien flytter mye, og Yuzi sliter med å få seg venner på de nye stedene. Nå har de flyttet til verdens kanskje minste by, selveste âpopkornhovedstadenâ, Marion i Ohio. Og på skolen må Yuzi sitte igjen for noe hun absolutt ikke har gjort. Det er også tre andre jenter som må sitte igjen. De inviterer henne med i klubben Secret Keeper Girl (SKG). Yuzis opplevelser med SKG-klubben lærer henne om tilgivelse og at hevn ikke alltid er det beste. Fortelling for småskole-/mellomtrinnet. . - God, leselig skrift

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket BarnKristne forlagPå hylla

Yuzi Ukachi har god grunn til å være sint. Farens jobb gjør at familien flytter mye, og Yuzi sliter med å få seg venner på de nye stedene. Nå har de flyttet til verdens kanskje minste by, selveste "popkornhovedstaden". Og på skolen må Yuzi sitte igjen for noe hun absolutt ikke har gjort. Det er også tre andre jenter som må sitte igjen. De inviterer henne med i klubben Secret Keeper Girl (SKG). Yuzis opplevelser med SKG-klubben lærer henne om tilgivelse og at hevn ikke alltid er det beste. Suksesserien Secret Keeper Girl har en egen nettside: www.secretkeepergirl.com Passer for 8-12 år.

Danikas katastrofale kast

av Dannah Gresh (oversatt av Katrine Masvie)
Ledig (Avd.: Biblioteket)

Falsk alarm, Yuzi