Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
c2003 . - Book . - [46] s.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

Billedbok. Årets nye film fra Disney, "Oppdrag Nemo", kommer her i billedbokutgave for de litt større barna. Det handler om klovnefisken Marlin som har mistet sønnen Nemo, som har blitt bortført av en dykker og fanget i et akvarium. Orig.tit.: Finding Nemo.

Da den lille klovnefisken Nemo bare var et lite egg, ble mammaen hans spist av en diger Barracuda. Derfor bor Nemo alene med pappaen sin, Marlin. Når Nemo skal begynne på skolen, er Marlin bekymret for at sønnen skal komme ut for noe. Og det er akkurat det han gjør!

Lille Nemo blir nemlig fanget av en dykker og ført over havet, helt til han blir puttet i et akvarium hjemme hos en tannlege.

Dette er historien om Marlins spennende reise gjennom det store havet på jakt etter sin sønn.

Always display this tab

Always display this tab