Treff

1 treff

2006 . - Bok . - 135 s.
Sjanger:
Hvert år kårer klassene på skolen sine egne "favoritter" i de mest utrolige kategorier. Og i år har Lizzie bestemt seg for å utkonkurrere kate Sanders i kategorien "Best kledd". Alt hun trenger er et stilig antrekk som hun har sett i en butikk. Problemet er bare at moren ikke er villig til å betale det antrekket koster. Hun vil heller ta med seg Liziie på salg.

Antrekket sier alt. Eller...?

Hvert år kårer klassene på skolen sine egne "favoritter" i de mest utrolige kategorier. Og i år har Lizzie bestemt seg for å utkonkurrere Kate Sanders i kategorien "Best kledd".
Alt hun trenger for å vinne er et stilig antrekk, som hun har sett i en butikk. Problemet er bare at moren ikke er villig til å betale det antrekket koster. Hun vil heller ta med Lizzie på salg! Hørt på maken? Man vinner ikke prisen "Best kledd" iført fjorårets moter. Eller?

• Tips en venn om Best kledd