Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2006 . - Book . - 77 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Roman. Akimbo er en modig og oppfinnsom gutt som bor i et viltreservat i Afrika. Serien skildrer hans spennende eventyr med reservatets fascinerende og farlige dyr og hva som skjer rundt dem. John, krokodillemannen, studerer krokodillenes liv og skal merke alle nyfødte krokodiller. Akimbo er glad når han får være med å hjelpe han med merkingen, for da kan han lære mer om de farlige dyra. Plutselig blir John angrepet av en krokodille og Akimbo må redde ham. Har mange svart-hvitt illustrasjoner. Roman for småskole-/mellomtrinnet. Overs.: Toril Hanssen. Ill.: Peter Bailey. . - God, leselig skrift
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library ChildrenEx1On the shelf
The library ChildrenEx2On the shelf

Roman. Akimbo er en modig og oppfinnsom gutt som bor i et viltreservat i Afrika. Serien skildrer hans spennende eventyr med reservatets fascinerende og farlige dyr og hva som skjer rundt dem. John, krokodillemannen, studerer krokodillenes liv og skal merke alle nyfødte krokodiller. Akimbo er glad når han får være med å hjelpe han med merkingen, for da kan han lære mer om de farlige dyra. Plutselig blir John angrepet av en krokodille og Akimbo må redde ham. Har mange svart-hvitt illustrasjoner. Roman for småskole-/mellomtrinnet. Overs.: Toril Hanssen. Ill.: Peter Bailey. Orig.tit.: Akimbo and the crocodile man. 77 s. Ib. 2006.

Akimbo og elefantene

by Alexander McCall Smith (illustrert av Peter Bailey ; oversatt av Toril Hanssen)

Akimbo og krokodillemannen

Akimbo og løvene