Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2003 . - Book . - 106 s.
Finnish
Genre:
Information:
Ei bok med dikt for barn frå seks nordiske land. Ti forfattarar har komme saman frå Danmark, Finland, Færøyane, Island, Noreg og Sverige. På ulike måtar fortel desse dikta om kva som går for seg i tankeverda til barn og barnlege rundt omkring i Norden i dag. På CD-en les kvar forfattar eit par av dikta sine på sitt språk.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library Norwegian, NynorskEx1On the shelf

Her kjem ein ny og spennande bok med dikt for barn frå seks nordiske land. Ti forfattarar har komme saman frå Danmark, Finland, Færøyane, Island, Noreg og Sverige. Dei har skrive ei mengd artige, forunderlege, poetiske og fantasifulle tekstar. På ulike måtar fortel desse dikta om kva som går for seg i tankeverda til barn og barnlege rundt omkring i Norden i dag. Frå Noreg skriv Eva Jensen om når sola kjem att etter mørketida, om bading i ein blå fjord, om grøne krokodillarog brune sniglar. Finn Øglænd skriv om korleis det kjennest når dei vaksne spør berre for å spørje, og ber barna om å ikkje vere som dei er!

Always display this tab

Always display this tab