Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2007 . - Book . - 120 s.
Norwegian, Bokmål
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
I denne boken har Lise Kjønigsen samlet et knippe av sine beste festideer til livets store og små anledninger. Her er det nok inspirasjon å hente, enten du skal ha selskap av det høytidelige slaget eller en mer uformell fest - eller du ønsker en spesiell ramme rundt høytidene. Det er variasjon både i farger og stil. Materialene og teknikkene er også svært varierte, så her skal det være noe for alle. Det er meningen at ideene skal kunne brukes om hverandre: Plukk ideer herfra og derfra, og velg dine egne favorittfarger og skap ditt eget spesielle festbord.

Boken er spekket med ideer til bryllup, konfirmasjon, barnedåp, jubileumsfeiring, påske, hagefest, høstfest og juleselskap. Vakre bord som det ligger mye omtanke bak, gjør at gjestene dine føler seg spesielt velkomne!

Side
Forhandlerliste4