Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2017 . - dc,dj . - 2 t. 21 min.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Fra forlagets omtale: I Frank Einstein og evokraftbeltet må Frank, bestevennen Watson og robotene Klink og Klank (Klink er dessverre litt i smarteste laget, og Klank litt i dummeste laget, men elskelige er de på hvert sitt vis), nok en gang prøve å overvinne klassekameraten og erkerivalen Edison og hans tegnspråktalende sjimpanse Herr Sjimp. Edison er nemlig ute etter å slå kloa i Franks seneste oppfinnelse, evokraftbeltet, som man bruker til å utvikle seg selv oppover og nedover på evolusjonsstigen og transformere seg fra en art til en annen.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Les og LE HØYT og lær. Lur på hvordan ting fungerer, og prøv eksperimentene selv. Hva mer kan man ønske seg? (Hører dere, realfagslærere?)
Cover photo:Frank Einstein og evokraftbeltet . 4
5.0 stjerner

Frank Einstein og evokraftbeltet . 4

by Jon Scieszka (oversatt av Jan Christopher Næss)