Mobile site

Published:
2000 . - Book . - 125 s.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Sharon bruker håret til å gjemme seg bak. Hun synes det er et bra sted å skjule seg, som i en jungel. Problemet er at for å få det skulderlange håret til å falle over ansiktet, må hun se ned. Det betyr at hun bruker mesteparten av tiden på å observere det som foregår på bakkenivå, slik som insekter, sølkepytter, andre folks bein ...

Hvordan skal Sharon klare å legge de vonde minnene bak seg? Hvordan skal det gå når hun må begynne på ny skole? Vin hun noen gang tørre å se fram fra det brune håret, når alt hun ønsker er å forsvinne? Klassekameratene Fern og Richard har forskjellige planer for henne. For første gang føker hun seg trygg sammen med andre, og hun blir fri til å finne ut av det vonde hun har opplevd.

Always display this tab

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: Dere lurer ikke meg!
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button