Mobile site

Found 1 items

Cover photo
"5.0
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
cop. 2010 . - Book . - 127 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Information:
Dette er en bok om alle matematikkens hemmeligheter. Her er oppgaver, råd, tips og ideer til hvordan matte kan brukes i praksis. Det er matematiske dilemmaer, moro med matte, mattenøtter og underfundige matematiske sannheter. Boka har også hoderegningstriks, koder og kodespråk, fingerganging, måling av høyde med tommel, Fabinoccis tallrekke, trekantens egenskaper, innsikt i areal og volum, bygge kompass, lage vannhjul, Pytagoras setning og overføring av krefter med vektstang. Har over 50 magiske, praktiske og nyttige matematikkøvelser for trent og utrent. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library RessursEx3On the shelf
The library RessursEx4On the shelf
The library VitenskapOn the shelf
The library RessursOn the shelf
Det er moro med matte! Her er matematiske dilemmaer, matteøvelser, mattenøtter og underfundige matematiske sannheter i skjønn forening. Du får bl.a. hoderegningstriks, koder og kodespråk, fingerganging, måling av høyde med tommel, Fibonaccis tallrekke, trekantens egenskaper, innsikt i areal og volum, hvordan lage et vannhjul, Pytagoras berømte setning, algebra og overføring av krefter med vektstang, for å nevne noe.

Spennende og praktiske veier for å forstå matematikk!

FOR ØVD OG UØVD!
Boka egner seg for de som er interessert i matematikk, enten det er for elever i skolen, lærere, foreldre eller andre. Men boka egner seg også for de som kunne ha bruk for en annen vei inn til å forstå matematikk.

Always display this tab

Always display this tab