Mobile site

Hits

Found 1 items

Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
cop. 2010 . - Book . - 92 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Yuzi Ukachi har god grunn til å være sint. Farens jobb gjør at familien flytter mye, og Yuzi sliter med å få seg venner på de nye stedene. Nå har de flyttet til verdens kanskje minste by, selveste âpopkornhovedstadenâ, Marion i Ohio. Og på skolen må Yuzi sitte igjen for noe hun absolutt ikke har gjort. Det er også tre andre jenter som må sitte igjen. De inviterer henne med i klubben Secret Keeper Girl (SKG). Yuzis opplevelser med SKG-klubben lærer henne om tilgivelse og at hevn ikke alltid er det beste. Fortelling for småskole-/mellomtrinnet. . - God, leselig skrift
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library ChildrenKristne forlagOn the shelf

Yuzi Ukachi har god grunn til å være sint. Farens jobb gjør at familien flytter mye, og Yuzi sliter med å få seg venner på de nye stedene. Nå har de flyttet til verdens kanskje minste by, selveste "popkornhovedstaden". Og på skolen må Yuzi sitte igjen for noe hun absolutt ikke har gjort. Det er også tre andre jenter som må sitte igjen. De inviterer henne med i klubben Secret Keeper Girl (SKG). Yuzis opplevelser med SKG-klubben lærer henne om tilgivelse og at hevn ikke alltid er det beste. Suksesserien Secret Keeper Girl har en egen nettside: www.secretkeepergirl.com Passer for 8-12 år.

Danikas katastrofale kast

by Dannah Gresh (oversatt av Katrine Masvie)
Available (Avd.: Biblioteket)

Falsk alarm, Yuzi