2007 . - Bok . - 33 s.
Sjanger:
En serie sjarmerende bøker om Lille søster Kanin, Storebror og vennene deres. Kaninene lever på kaninvis i en hule, men den ser vi ikke mye til i disse bøkene. Her er vi i stedet med over alt i nærmiljøet. Dyra har for øvrig mange menneskelige trekk og egenskaper. Forfatter og illustratør har samarbeidet godt. Bildene er enkle, i duse farger, men med mange små pussige og humoristiske detaljer som appellerer både til fantasi og følelser. Boka har fargerike illustrasjoner, store bokstaver, korte setninger og enkel tekst. Lettlest for småskoletrinnet. . - Lettlest

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket LettlestNivå 6På hylla

Billedbok. En serie sjarmerende bøker om Lille søster Kanin, Storebror og vennene deres. Kaninene lever på kaninvis i en hule, men den ser vi ikke mye til i disse bøkene. Her er vi i stedet med over alt i nærmiljøet. Dyra har for øvrig mange menneskelige trekk og egenskaper. Forfatter og illustratør har samarbeidet godt. Bildene er enkle, i duse farger, men med mange små pussige og humoristiske detaljer som appellerer både til fantasi og følelser. Boka har fargerike illustrasjoner, store bokstaver, korte setninger og enkel tekst. Lettlest for småskoletrinnet. Orig.tit.: När lilla syster Kanin ble jagad av en räv. Illustr.: Eva Eriksson. 33 s. ib. kol. ill. Serie: Lesehesten. 2007.

Da lillesøster Kanin ble jaget ut av en rev

av Ulf Nilsson (illustrert av Eva Eriksson)
Bok utgitt 2007
Ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Lettlest)