2017 . - Bok . - 117 s.
Første bok i ny fakta-tegneserie for nysgjerrige barn (og voksne).Nord-Amerika, 68 000 000 år siden: en Tyrannosaurus rex lister seg innpå byttet sitt.England, 200 år siden: Mary Anning graver opp en underlig, fossilisert hodeskalle. Akkurat nå: Ideene vi har om dinosaurer forandrer seg raskt!Møt de legendariske dyrene i sine naturlige omgivelser og følg paleontologer gjennom denne fargerike historien i deres søken etter å løse det største mysteriet av dem alle: Hva skjedde med dinosaurene?
Hylleplass:
567.9 R

Første bok i ny fakta-tegneserie for nysgjerrige barn (og voksne).

Akkurat nå: Ideene vi har om dinosaurer forandrer seg raskt!

• Tips en venn om Dinosaurer : fossiler og fjær