Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2004 . - Book . - 32 s.
Norwegian, Bokmål
Information:
Min første faktabok gir enkle svar på barns mange spørsmål. Her får de kunnskap om verden, finner oppgaver de kan løse og små eksperimenter de kan gjøre.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Undertit.: visste du at dinosauren la egg? Serien "Min første faktabok" forteller på en enkel måte om utvalgte tema for de yngste. Ved å følge det playmobil-liknende paret Jon og Jenny, kan barna lære mer om verden vi lever i. Hver bok er inndelt i tolv dobbeltoppslag, som byr på spørsmål, forslag til små eksperimenter eller oppgaver og faktaavsnitt av typen "Tro det eller ei, men...".
Denne boka handler om dinosaurer og deres liv i forhistorisk tid, hvor enormt store de var, hva de spiste, hvordan de fikk unger og hvordan vi har fått greie på alt dette.

Kometer

by Kate Petty
Book published 1985
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Dansk)