Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2005 . - Book . - 91 s.
Norwegian, Nynorsk
Genre:
Information:
Ho Trine og ho Kirsti er bestevenninner. Dei bur vegg i vegg i Harstad, og leiker i lag kvar dag. Då ho Trine kjem heim etter sommarferien hos mormora i Malangen, spring ho til Kirsti for å fortelje om alt ho har opplevd. Men Kirsti er ikkje heime. Ho er begynt på skolen. Og ho Trine skal ikkje begynne før neste år. Det synest ho er urettferdig.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library Norwegian, NynorskEx1On the shelf
The library Norwegian, NynorskOn the shelf

Ho Trine og ho Kirsti er bestevenninner og bur vegg i vegg i Harstad. Dei leikar i lag kvar dag - om dei vil. Men då ho Trine kjem heim frå Malangen etter sommarferien og spring til ho Kirsti for å fortelje om alt ho har opplevd, er ikkje ho Kirsti heime. Ho er begynt på skolen! Og ho Trine skal ikkje begynne før neste år! Det synest ho er urettferdig:
- Det e jo eit heilt år tel neste år! Æ kjem tel å bli eldgammel før æ får bynne på skolen!

Always display this tab

Always display this tab