Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2006 . - Book . - 144 s.
Norwegian, Bokmål
Information:
Læreverket inneholder tekster og oppgaver som gir mulighet for individuell tilpasning. Fotspor gjennom boka viser elevene hvilke mål de skal nå og hvordan de skal evaluere egen læring. Med integrerte oppgaver, et temautvalg med tekster fra mange land og både forenklede og ekstra utfordrende tekster og oppgaver.
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Forlaget skriver om denne boka: I STEPS 57 blir man kjent med barns virkelighet i store deler av verden gjennom spennende tekster og autentisk litteratur. STEPS har et stort utvalg av oppgaver og tekster både for lesesvake elever og for elever som aldri får nok utfordringer. STEPS har klare mål som er synlige for elevene, og de får muligheten til å evaluere egen kunnskap og arbeidsinnsats underveis. Elevene blir presentert for gloser og språkstrukturer på en systematisk og variert måte. STEPS 17 har et nettsted med tilleggsressurser knyttet til kapitlene i elevbøkene.

Twinkle twinkle : English 1-4

by Juliet Munden (Juliet Munden and Astrid Myhre)
Book published 2020
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Ressurs 372.652 M)