Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2013 . - Book . - 125 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Artan har mot sin vilje blitt general, og nå ligger Tayklanias skjebne i hans hender. Monto og Sarina er fanget i et tilsynelatende uovervinnelig mørke, mens Koto er på vei mot Skyggekongens slott, hvor en grusom sannhet venter ham. De står snart overfor det største valget noensinne. "Taynikma" er en serie som er halvt manga-tegneserie og halvt roman. Hver bok i serien inneholder to historier samt 8 siders tegneskole hvor man kan lære å tegne i "mangastil". Fantasy tegneserie/roman for mellomtrinnet. . - God, leselig skrift
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library FantasyBarnTapt, regning betalt.
The library FantasyBarnOn the shelf
Artan har mot sin vilje blitt general, og nå ligger Tayklanias skjebne i hans hender. Monto og Sarina er fanget i et tilsynelatende uovervinnelig mørke, mens Koto er på vei mot skyggekongens slott, hvor en grusom sannhet venter ham. De står snart overfor det største valget noensinne! Taynikma er verken en vanlig bok eller vanlig tegneserie, men en unik blanding av eventyr, action og magi. Bøkene får barn som vanligvis ikke leser så mye til å bli helt hekta! Taynikma-serien har solgt over 150 000 eksemplarer i Norge, og den tiltrekker seg stadig nye lesere.

Artans valg : Skyggekongen

by Jan Kjær (Jan Kjær, Merlin P. Mann ; oversatt av Tore Sand)
Book published 2013
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Fantasy)