Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
cop. 2016 . - Book . - 221 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Information:
Denne boka inneholder over 600 lærerike spørsmål om dyr, menneskekroppen og verdensrommet. De fleste spørsmålene har svaralternativer, slik at alle kan være med. Her finner man blant annet spørsmål om hva naboplaneten til jorda heter, hvor på kroppen man finner regnbuehinnen, hva katten bruker værhårene sine til og mange flere spørsmål om alt mellom himmel og jord. Spørrebok for mellomtrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. . - Alder: 9-13 år
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library Gåter og vitserEx1On the shelf
The library Gåter og vitserOn the shelf
Hva heter naboplanetene til jorda? Hvor på kroppen finner du regnbuehinnen? Hva bruker katten værhårene sine til? Dette og mange flere spørsmål om alt mellom himmel og jord, finner du i denne boken.

Newton-kviss er en kvissbok med 600 morsomme og lærerike spørsmål for nysgjerrige barn. De fleste spørsmålene har svaralternativer, slik at alle kan være med. Passer for barn fra 8 til 12 år, og alle andre som syns det er gøy med dyr, menneskekroppen og verdensrommet.

Ingrid Wold er journalist i Newton-redaksjonen i NRK.

Always display this tab

Always display this tab