Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
2018 . - Book . - 193 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Gå ikke glipp av tredje bok i denne elleville og fargesprakende tegneserieromanenserien for barn i alle aldre. Varm, gjenkjennelig og ustyrtelig morsom. Perfekt for fans av Kaptein Supertruse! D.J. og Gina er to helt vanlige barn. Men Hilo er ikke det. Ekte venner lar ikke vennene sine forsvinne inn i INGENTING! Så når Gina blir sugd inn i en portal til gudene vet hvor, må D.J. og Hilo følge etter henne. Kommer det til å bli farer og eventyr? Ja! Kommer det til å bli sjokkerende hemmeligheter? Selvfølgelig! Kommer de til å overleve og komme seg tilbake til jorda før portalen lukker seg? Det spørs! Judd Winick (født 1970) er en amerikansk tegneserieskaper. Han fikk sitt gjennombrudd på slutten av 1990-tallet med humorserien Barry Ween, Boy Genius og den selvbiografiske tegneserieboken Pedro And Me. Hilo er hans første serie for barn. . - Passer for 9-12 år
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

DepartmentVolumeLocationItem locationNoteStatus
The library Comic booksOut til 15/11/2023
The library Comic booksOn the shelf
Riktige venner lar ikke vennene sine forsvinne inn i ingenting. Så da Gina blir sugd inn i en portal til gudene vet hvor, må D.J og Hilo følge etter for å redde henne. Det blir en aksjon med farer, eventyr og selvfølgelig sjokkerende hemmeligheter. Med hjelp fra den magiske krigerkatten Polly må vennegjengen kjempe mot skurker, ekkel mat, en sinna mamma, dårlige vitser og mektig magi. Og de må komme seg tilbake til jorda før portalen stenges. Den grafiske serien om «Hilo» er en humoristisk krysning mellom E.T. og Tommy og Tigern. Det er en actionfylt og illustrert serie. Tegneserie for mellomtrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.

Alle bitene passer sammen

by Judd Winick (av Judd Winick ; fargelagt av José Villarrubia ; oversatt av Morten Hansen)
Book published 2020

Gutten som styrtet til jorda : Hilo

by Judd Winick (Grieg, John; Sazaklis, John; Skandar, Kathe; Grønn, Vibeke Ekeland;)
Book published 2018
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Tegneserier)

Hilo - Gina, jenta som ødela verden

by Judd Winick (av Judd Winick ; fargelagt av Steve Hamaker ; oversatt av Morten Hansen)