Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
[2020] . - Book . - 236 sider
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Genre:
Information:
Barnas nye superhelt topper bestselgerlistene verden over - enda sjefere enn noensinne! Halvt hund, halvt menneske - og helt sjef! Hundemannen er tidenes barneboksuksess med fem millioner i førsteopplag i USA! Superkompisene jobber hardt for å avvenne Hundemannen med de dårlige vanene hans. Men i mellomtiden kommer en ny trussel til byen - en kjempeskurk som bare kan bekjempes sammen med Hundemannens erkefiende, katten Petter. Dav Pilkey (født 1966) lagde sin første tegneserie allerede på barneskolen. Siden den gang har han skrevet en rekke prisbelønte og bestselgende serier, inkludert de elleville eventyrene om Kaptein Supertruse. . - Passer for 6-9 år
Item location:
741.5 P
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

Dog Man : Mothering Hights

by Dav Pilkey
Book published 2021
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Engelsk)

Dog Man : Unleashed

by Dav Pilkey
Book published 2017
Available (Avd.: Biblioteket - Location: Engelsk)

Hundemannen er på ballen

by Dav Pilkey (skrevet og illustrert av Dav Pilkey som Thomas B. og Harald H. ; fargelagt av Jose Garibaldi ; oversa)
Book published 2020

Hundemannen håver inn

Book published 2020
Borrow Add to selection list

Kaptein Supertruse og den bioniske busegutten . Del 2 . De råteite robotbusene tar hevn

by Dav Pilkey (av Dav Pilkey ; oversatt av Vibeke Ekeland Grønn)
Book published 2015
Available (Avd.: Biblioteket)

Loppenes herre

by Dav Pilkey (skrevet og illustrert av Dav Pilkey som Thomas B. og Harald G. ; fargelagt av Jose Garibaldi ; oversa)
Book published 2019

Når villdyret våkner