Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
1999 . - Book . - 96 s.
Norwegian, Bokmål
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
DELTA 4a Matematikk for småskoletrinnet. GRUNNBOK
God progresjon og presise oppgaver Delta er godt tilpasset elevene på småskoletrinnet Fokuserer på at elevene skal forstå matematikk og arbeide aktivt Ny og spennende tilnærming for utvikling av elvenes matematikkforståelse Grunnbøkene er engangsbøker i 2. og 3. klasse og flergangsbøker i 4. klasse
Om serien Delta 2-4:
Ny og spennende tilnærming for utvikling av elvenes matematikkforståelse. God progresjon og presise oppgaver.
Delta fokuserer på at elevene skal forstå matematikk og legger stor vekt på å arbeide med tallforståelse og hoderegning. Det er viktig allerede tidlig å ta konsekvensen av at elevene tenker ulikt, og at de derfor bør lære ulike framgangsmåter for å løse oppgaver. Kjente og praktiske situasjoner for elevene er utgangspunktet for læringen, og illustrasjoner og layout er et viktig pedagogisk virkemiddel. Delta legger opp til en aktiv arbeidsform der elevene selv skal finne matematiske sammenhenger, og har tydelige eksempler og instruksjoner som elevene forstår. Delta for småskoletrinnet er oversiktlig og systematisk bygd opp og fokuserer på å gi elevene en solid matematikkforståelse. Grunnbøkene er engangsbøker i 2. og 3. klasse og flergangsbøker i 4. klasseIdébøkene til læreren inneholder blant annet kopioriginaler og øvingsark. Idébøkene har fasit til grunnbøkene, oppgavebøkene og hjemmebøkene.
Always display this tab

Always display this tab