Mobile site
Cover photo
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
cop. 2017 . - Book . - 80 s.
Age recommondation:
Norwegian, Bokmål
Information:
Praktboka som tar deg med ut i villmarken og viser deg fascinerende pattedyr fra hele verden. Her finner du alt fra den majestetiske tigeren og den imponerende flodhesten til den bitte lille galagoen. Gjennom fantastiske illustrasjoner presenteres noen av verdens mest imponerende pattedyr. Du får vite merkelige fakta som du kanskje ikke var klar over, som at en nyfødt kenguruunge mangler bakbein, at pandaen har seks fingrer eller hvilken farge tungen til en sjiraff har. En morsom og interessant bok det er gøy å lese gang på gang.
Item location:
599 W
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Always display this tab

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: Fantastiske dyr fra hele verden
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button