2018 . - Bok . - 197 s.
Sjanger:
Hils på Hilo, D.J. og Gina! D.J. og Gina er to HELT vanlige barn. Men Hilo er det ikke! HILO har akkurat begynt å venne seg til livet på jorda da merkelige portaler begynner å åpne seg over hele byen. Og FYTTIKATTA! Enda MERKELIGERE skapninger kommer gjennom dem! Men det må mer til enn en KJEMPESTOR MUTANT-KYLLING, EN VIKING-FLODHEST, EN MAGISK KRIGERKATT og noen MILLIONER DRAPSGRØNNSAKER for å stoppe TEAM HILO eh, må det ikke? Kan Hilo, D.J. og Gina finne ut hvordan de kan sende disse skapningene tilbake til deres egne verdener før de ØDELEGGER jorda? HILO er som en ellevill krysning mellom E.T. og Tommy og Tigern. En PERFEKT bok for deg som elsker SPENNENDE, rare og HYLENDE MORSOMME fortellinger fra skolehverdagen! Gå ikke glipp av neste bok i serien! . - Passer for 9-12 år
Hylleplass:
741.5 W

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket TegneserierPå hylla
Hilo er i ferd med å tilpasse seg livet på Jorda da merkelige portaler begynner å åpne seg rundt omkring i byen. Ut av portalene kommer de underligste skapninger. For å stoppe Team Hilo skal det mer til enn en enorm mutantkylling, en vikingflodhest, en magisk kattekriger og noen millioner drapsgrønnsaker. Den grafiske serien om 'Hilo' er en humoristisk krysning mellom E.T. og Tommy og Tigern. Det er en actionfylt og illustrert serie. Tegneserie for mellomtrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.

Alle bitene passer sammen

av Judd Winick (av Judd Winick ; fargelagt av José Villarrubia ; oversatt av Morten Hansen)
Bok utgitt 2020
Ingen ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Tegneserier 741.5 W)

Gutten som styrtet til jorda : Hilo

av Judd Winick (Grieg, John; Sazaklis, John; Skandar, Kathe; Grønn, Vibeke Ekeland;)
Bok utgitt 2018
Ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Tegneserier)

Hilo - Gina, jenta som ødela verden

av Judd Winick (av Judd Winick ; fargelagt av Steve Hamaker ; oversatt av Morten Hansen)