Heia Stine! : de første bøkene om Stine

Omfang
223 s.
Opplysninger2
Innhold: Stine klasse 1a. Stine og skoletannlegen. Stine kan ikke svømme . - Stine klasse 1a: Stine gruer seg til å begynne på skolen. De voksne skjønner ikke hvordan det er å være 6 år, å grue seg, å være forelsket og ikke ha mistet en eneste tann. Bare farfar husker hvordan det var. Stine og skoletannlegen: Enkelte ting burde mann slippe, synes Stine. Å gå til tannlegen for eksempel. Særlig hvis tannlegen er gal og borer hull i tungene til folk. Da hjelper det i hvert fall ikke å ha med seg en pysete pappa. Dette er den andre boka om Stine. Stine kan ikke svømme: Stine kan ikke svømme, og det er flaut. Så flaut at hun ikke tør å fortelle det til noen andre enn Markus, selv om Gunn skal være med henne og pappa i svømmehallen på fredag. Hva skal hun si når Gunn oppdager at hun ikke kan svømme allikevel?
Sjanger
Tittelnr