Hopp over navigasjon
OKS Friskolen
Hjemmeside
Søk
Mine Lån
Min profil
Kontakt oss
Kontaktdetaljer
Kontaktskjema
Forslagsskjema
Mer...
Avansert søk
Flere søkemetoder...
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Mobil-nettsider / webapp
Interesser
Huskeliste
Historikk
Mine stjernekast
Lukk meny
Lånernummer
PIN-kode
Vis
Glemt PIN?
Forbli pålogget
OKS Friskolen
Søkefelt
X
Avgrens
Medietyper
Bok
Film
CD
Lydbok
E-bok
Språkkurs
Søk bare etter
Tittel
Person
Emne
Beregnet på
Barn
Ungdom
Voksen
Vis kun ledige titler
Flere valg (År, Språk, m.fl)
Utgivelsesår
Fra
til
Språk
Velg språk
Arabisk
Bokmål
Dansk
Engelsk
Finsk
Flerspråklig
Fransk
Gresk, moderne
Hebraisk
Hindi
Islandsk
Italiensk
Japansk
Kurmanji
Kvensk
Latvisk
Nederlandsk
Nordsamisk
Norrøn
Norsk
Nynorsk
Polsk
Portugisisk
Rumensk
Russisk
Slovakisk
Spansk
Svensk
Tsjekkisk
Tyrkisk
Tysk
Ungarsk
Urdu
Uten språklig innhold
Må også inneholde:
Søk i flere bibliotek med samsøk.no
Nytt søk
Avansert søk
Andre søkemetoder
Avansert søk
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Søk med mobilen
Katalogpost
*0010008367 *003NO-LaBS *00520230413160600.0 *007t *008210105s2019 no er 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-2672-6$qh. *0243 $a9788245026726 *035 $a(NO-LaBS)11553187(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150307925 *040 $bnor *08204$a372.241$223/nor$qNO-OsBAS *0831 $a372.24$223/nor$qNO-OsBAS *090 $c372.24$dH *1001 $aHogsnes, Hilde Dehnæs$d1964-$6(NO-LaBS)8367-1$_11349900 *24510$aBarns overgang fra barnehage til skole og skolefritidsordning$bsamarbeid for sammenheng$cHilde Dehnæs Hogsnes *260 $aBergen$bFagbokforl.$c2019 *300 $a150 s.$bill.$c24 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNO$0(NO-LaBS)8367-1 *5208 $aHvordan kan barn delta aktivt i arbeidet med å skape gode overganger når de slutter i barnehagen for å begynne på SFO og skolen? Spørsmålet er sentralt i denne boka, der hovedanliggendet er å trekke fram betydningen av å se overgangen som en prosess hvor barn selv er aktive bidragsytere. Barn møter både SFO og skolen med bakgrunn i sine tidligere erfaringer, og det er barnehagelæreres, grunnskolelæreres og SFO-ansattes ansvar å legge til rette for at barna får overføre sin kompetanse i møte med nye miljø. Dette krever reelt samarbeid på tvers av de institusjonelle grensene. Barns erfaringer og opplevelser må gjøres gjeldende, og samarbeidet må inkludere samhandling og dialog. Boka retter seg mot barnehagelærerstudenter i bachelor- og masterutdanning og mot ansatte i barnehage, skole og skolefritidsordning. Hilde Dehnæs Hogsnes er førsteamanuensis i pedagogikk ved Universitet i Sørøst-Norge. *65007$a6-åringer i skolen$2Bokbasen AS$9nob$_11350000 *65007$aBarnehagepedagogikk$2Bokbasen AS$9nob$_11350100 *65007$aSkolestart$2Bokbasen AS$9nob$_11350200 *85641$amedia.boknett.no$uhttps://media.boknett.no/objects/25/79/150307925/productimage_ORG_6333d840d6ced495e226ca8140bef3c9d347f4cb.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$uhttps://media.boknett.no/objects/25/79/150307925/productimage_OS_74e04ad76378ecf8655991009cd2fe1d48d0c95d.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg ^