Treff

1 treff

2005 . - Bok . - 31 s.
Nordsamisk
Boka inneholder en fortelling om en gruppe elever og deres opplevelser ute i naturen. Bokas formål er å utvikle barns nysgjerrighet og vitebegjær overfor naturen, og den inneholder ulike temaer som det kan jobbes videre med. Boka kan også brukes hjemme og i barnehagen.

Dette er en temabok for småtrinnet, 1-4 klasse, men passer også til bruk i hjem og barnehage. Boka handler om en elevgruppe som drar på utflukt i naturen. Vi får vite hva de hører, ser, gjør og opplever på turen.
Naturen er en av de største og beste opplæringsarenaene og en tur i skogen er derfor alltid innholdsrik. Fortellingen er om forskjellige temaer som kan utdypes. Boka stimulerer barnas nysgjerrighet og vitebegjær for naturen.

• Tips en venn om Luondduipmasat