[2019] . - Bok . - 107 sider
Norgesmester og tidligere verdensrekordholder i hukommelse lærer deg å huske det du vil huske!Presentasjoner, tentamen og eksamen er på mange måter en hukommelsestest, fordi hukommelsen setter begrensningene. Men på skolen får elevene bøkene i fanget - uten å lære husketeknikker. Selv hardt arbeid kan ofte resultere i skuffende resultater. I Oddbjørn Bys nye bok får elever og studenter oppskrifter på hvordan de kan huske bedre. Og ikke minst: Hvordan de bruker teknikkene mest mulig effektivt i forskjellige fag. Det finnes mange bøker om studieteknikk, og mange er gode. Den største forskjellen er at andre bøker ofte fokuserer på femti teknikker. Denne boka fokuserer på tre teknikker.
Hylleplass:
153.1 B

Boka gir studenter og elever oppskrifter på hvordan man kan huske bedre og hvordan man bruker disse teknikkene mest mulig effektivt. Omtalen er utarbeidet av BS.

• Tips en venn om Memo : veien til bedre eksamen