c1994 . - Bok . - 135 s.

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket BarnKristne forlagPå hylla
Hvilken hemmelighet kunne skjule seg i skolebygningen?
Vårterminen ved Spirit Lake-skolen har begynt, og den ett-roms bygningen er full av venner som endelig er sammen igjen. Men fra den aller første dagen ser denne vårterminen ut til å bli annerledes enn noen annen i skolens historie.
Først er det Ben, broren til Kate O´Connels mor. Selv om han er eldre enn lærerinnen, trenger han å lære engelsk og blir med Kate og Anders når skolen begynner. Han er seks fot og tre tommer høy, og vekker oppsikt blant skolebarna - og hos lærerinnen!
Så er det den mystiske lyden som Kate hører over alle de andre lydene den første dagen. Hvor kommer den fra? Taket over pulten hennes? Eller fra under gulvet? Kan hun ha innbilt seg det? En serie med forvirrende spor som ikke ser ut til å ha noen mening, får Kate, Anders og Erik til å lete etter svar.
MÅ DE LØSE MYSTERIET I NATTENS MØRKE?

• Tips en venn om Kate og Anders og det mystiske

Fra trefflista