Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2021 . - Bok
Bokmål
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket RessursPå hylla
Lærebøker RessursPå hylla
Forlaget skriver om denne boka:

Dette er ei større innføringsbok i grunnleggjande nynorskdidaktikk. Forfattarane drøftar ulike sider ved det å undervise i nynorsk, både når nynorsk er hovudmål og sidemål. Sentrale tema er lesing og skriving, bruk av den nynorske barne- og ungdomslitteraturen, nynorsk og IKT, nynorsk for elevar med minoritetsspråkleg bakgrunn.

Denne boka gir ei brei innføring i grunnleggjande nynorskdidaktikk.

Forfattarane presenterer nynorsk i skolen i historisk perspektiv og viser korleis opplæring i begge målformer blir legitimert i skolen i dag. Eit overordna perspektiv i boka er at nynorsk og bokmål er ein del av det språklege mangfaldet i Noreg, og at opplæring i to målformer er ein ressurs i utvikling av språkkompetanse og norskspråkleg danning.

I boka blir opplæring i både nynorsk som hovudmål og nynorsk som sidemål drøfta. I mange samanhengar vil det ikkje vere forskjell på måten ein arbeider med nynorskopplæring på, men vilkåra for å lære begge skriftspråka er ulike for dei to elevgruppene.

Sjølv om fokus i boka er nynorskopplæring, må denne opplæringa sjåast i samanheng med opplæringa i bokmål, og dermed med norskopplæring generelt. Dette blir gjort både i kapitla som handlar om nynorskopplæring på barnetrinnet, og i kapitla som handlar om nynorskopplæring på ungdomstrinnet. Også opplæring i begge målformer for elevar med minoritetsspråkleg bakgrunn blir tematisert.

Bruk av IKT i nynorskopplæringa og arbeid med litteratur på nynorsk har fått eigne kapittel som kan vere utgangspunkt for arbeid med nynorsk både som hovudmål og sidemål.

Målgruppe for boka er lærarstudentar og lærarar som arbeider i grunnskolen.

Side
1
Språkleg mangfald i samfunn og skole
13
Av Benthe Kolberg Jansson
2
Nordspråkleg kompetanse etterLK 16: toskriftkompetanse i alle fag
33
Av synnøve Skjong
3
Norsk som undervisningsspråk og opplæringsspråk i skolen i historisk perspektiv
49
Av Synnøve Skjong
4
Lærarkompetanse: nøkkelen til god nynorskopplæring
77
Av Synnøve Skjong
5
Nynorsk som hovedmål
109
Av Anne Steinsvik Nordal
6
Toskriftlig kompetanse på barnetrinnet: Nynorsk for elevar med bok,ål som opplæringsskriftspråk
136
Av Synnøve Skjong
7
Nynorsk som sidemål på ungdomstrinnet: Korfor det, da?
162
Av Benthe Kolberg Jansson
8
Den gode praksisen på ungdomssteget
179
Av Benthe Kolberg Jansson
9
Ei digital tilnærming til nynorskundervisninga
203
Av Kristin Kibsgaard Sjøhelle
10
Andvake i eit klasserom. Utforskande samtale om Jon Fosse på ungdomstrinnet
219
Litteraturliste245
Lover, planar og offisielle dokument som det er vist til i boka258
Register263

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Norsk = nynosk og bokmål : Ei g
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom