cop. 2007 . - Bok . - 89 s.
Sjanger:
I folkemengden som fulgte Jesus var det også barn. Her forteller tjue barn sin historie om hva de opplevde, hva de tenkte om denne mannen og hvordan møte med Jesus var - slik det kunne ha skjedd. På denne måten blir tjue små historier fra Bibelen gjenfortalt. Er illustrert med fargeillustrasjoner. Faktabok for førskolebarn/mellomtrinnet. . - God, leselig skrift

AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Biblioteket BibelhistorierEx1Utlånt til 15/11/2023

I folkemengden som fulgte Jesus var det også barn. Og Jesus glemte ikke barna. La dem komme til meg, sa han. Han sa også at om vi ikke blir som barn, skal vi ikke oppleve Guds rike.

I denne boka lar forfatteren barna komme til orde. Hva så de i møte med Jesus? Hva opplevde de? Hva tenkte de om denne mannen?

Her forteller tjue barn om sitt møte med Jesus slik det kunne ha skjedd. På denne måten får vi også oppleve tjue små fortellinger fra Bibelen, og til sammen gir det en fargerik og varm beretning om Jesus liv.

Barna forteller Jesushistorien på en ny måte. De forteller med glede den gode nyheten om Jesus til barn som lever i dag.

Oversatt av Elisabeth Hvattum

Passer fra 6 til 12 år.