2010 . - Bok . - 32 s.
I denne boka kan man lære mer om hundenes hemmeligheter som hvordan de hilser på hverandre, om alle hunder kan bjeffe og hvorfor noen hunder graver ned lekene sine. "Små faktabøker" er en serie bøker for barn som nettopp har lært å lese. Bøkene er gjennomillustrert med fargebilder, har stor skrift og enkel tekst. Faktabok for småskole-/mellomtrinnet. . - Lettlest

Hvordan hilser hundene på hverandre? Kan alle hunder bjeffe? Hvorfor graver hundene ned leketøy? I denne boka vil du finne svaret på dette og mye mer om hemmelighetene til hundene.

Hunder er ei bok i serien Små faktabøker. Bøkene har stor skrift og er lette å lese. Tekstene er bearbeidet av spesialpedagog og det er brukt enkle ord. Fagordene er likevel beholdt selv om de er vanskelige.

Bjørner

av Emma Helbrough ( designer: Michelle Lawrence og Josephine Thompson ; illustratør: Tetsuo Kushii og Adam Larkum ; kons)
Bok utgitt 2008
Ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Dyr)