2003 . - Bok . - 304 s.
Bli med på en reise til alle deler av kloden, fra den knøttlille Vatikanstaten til det enorme Russland, fra de øde polområdene til overfylte Hongkong. Boken er et oppslagsverk som forteller hvert enkelt lands geografi, folk og steder, og om hvordan naturen eller klimaet har formet utviklingen, og hvilken plass landet har i verden i dag. En oversiktlig inndeling for hvert land gjør at boken egner seg godt som oppslagsbok for hjem og skole. Kart, tabeller, diagrammer og bilder levendegjør fremstillingen. Boken har over 60 kart, 900 fargebilder og 500 tegninger. Boken er en revidert utgave. Stort format. Ib.
Hylleplass:
q 910.3 D

I denne boken finner du

• en oversiktlig inndeling med hvert land for seg som gjør dette til en ideell oppslagsbok for hjem og skole.
  • Nøkkelopplysninger om landets folketall, språk, religion, styreform, myntenhet m.m.
  • Over 60 store kart, 900 fargebilder og 500 tegninger, tabeller og diagrammer

• Vis alltid denne fanen