Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Bilde mangler
Utgitt:
1999 . - Bok . - 57 s.
Bokmål
Sjanger:
Opplysninger:
I bokens første del blir det teoretiske grunnlaget for tilpasset opplæring drøftet og beskrevet i forhold til ny opplæringslov og læreplanverket for den 10-årige grunnskolen. Del to er en gjennomgang av prinsipper for arbeid med individuelle opplæringsplaner med eksempler, mens tredje del omhandler forutsetninger for gjennomføringen av arbeidet. For lærere og spesialpedagoger. Har litteraturliste og stikkordregister. . - Undervisningsmetodikk
Bestill       Les e-bok Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:

Forfatterne tar her utgangspunkt i en av de største utfordringene som dagens skole står ovenfor; å skape en skole for alle, både organisatorisk og innholdsmessig. I bokens første del blir det teoretiske grunnlaget for tilpasset opplæring drøftet og beskrevet i forhold til ny opplæringslov og lærerplanverket for den 10-årige grunnskolen. Del to er en gjennomgang av prinsipper for arbeid med individuelle opplæringsplaner med eksempler, mens tredje del omhandler forutsetninger for gjennomføringen av arbeidet. Boken henvender seg til lærere og spesialpedagoger.

Ib tar av støttehjulene


av Thomas Nordahl
Bok utgitt 2019
Ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Lettlest)
Bestill Husk denne

Individuelle opplæringsplaner om tilpasset opplæring i en inkluderende skole


av Thomas Nordahl (Thomas Nordahl og Terje Overland)
Bok utgitt 1999
Ledig (Avd.: Biblioteket - Plassering: Ressurs)
Bestill Les e-bok Husk denne

Klasseledelse


av Thomas Nordahl
Bok utgitt 2012
Ledig (Avd.: Biblioteket)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Individuelle opplæringsplaner o
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom