2021 . - Bok . - 86 unummererte sider
Sjanger:
Rosenhills sju forsvunne barn er fortsatt ikke funnet. Alle i byen er redde, og folk er sinte både på politiet og Røde maske og gjengen hennes. Hva er de for slags superhelter som ikke kan finne barna? Lisa strever også med å holde superheltgjengen sin samlet. Etter at hun viste Håndboken til vennene sine har Robert og Max lært masse, men ting går i ball for Nick. Hva skjer hvis han gir opp? Og hva skjer med Lisa hvis hun ikke klarer å finne de forsvunne barna eller om hun mislykkes med å skape en sammensveiset gruppe?

Alene

av Elias Våhlund ([tekst] Elias & [illustrasjoner] Agnes Våhlund ; oversatt av Kirsti Vogt)
Bok utgitt 2018

Forsvunnet